Blog – SEO faktory.cz

  • 27. 10. 2011
    0 komentářů

    Zajímavosti ze SEOfaktory.cz

    Občas napíšu (= možná už nikdy nenapíšu) nějakou zajímavost, která se bude týkat projektu www.seofaktory.cz. Dnes se zaměřím na taktiky budování odkazů. U Googlu celkem s přehledem vyhrál linkbaiting (tvorba webu takovým způsobem, aby samotný web lákal zpětné odkazy). Je správné mít na webu takové informace nebo aplikace, které vzbuzují zájem uživatelů. Na druhém místě u Googlu skončila taktika blogování - opět správná volba pro některé weby. Třetí místo získal obsah generovaný uživateli (ze kterého se potom získávají odkazy na profily, obsah, atp.).

    Pojďme se ale podívat, jaké techniky porotci upřednostnili pro Seznam:

    1. 1. místo: Nákup odkazů od zprostředkovatelů
    2. 2. místo: Přímé nákupy odkazů od jednotlivých webů/webmasterů
    3. 3. místo: Nákup starých domén a umisťování odkazů na nich

    Takže vyhrál na plné čáře nákup odkazů. Teď je otázkou, jestli je chyba v Seznamu nebo porotcích.  Na čtvrtém místě skončil obsah generovaný uživateli a až na pátém místě linkbaiting. Uvidíme, jak se změní toto hodnocení v dalších ročnících ankety.

    Nakonec ještě jedna perlička – k SEOfaktory.cz se vyjádřil na svém Twitter účtu i Dušan Janovský (má prsty v algoritmu vyhledávání na Seznamu): „Seofaktory.cz je slušná práce. O Seznamu toho porotci vědí méně, tomu jsem rád. Spíše nás podceňují. Např. Seznam nesleduje nofollow odkazy.“.

     

    Rubrika: SEO faktory.cz | Štítky: ,

    Jan Linhart (122 článků)

    Píši novinky z firmy i soukromého života. Rád si povídám o internetovém marketingu a nemám rád zamračené lidi.


Komentáře k článku

Vložit nový komentář

Poznámka: Položky označené hvězdičkou je nutné vyplnit.

Jméno: *
E-mail: *
Web:
Komentář: *

Vložené komentáře

Dosud nebyl vložen žádný komentář. Buďte první!