Blog – Copywriting.cz

  • 11. 6. 2014
    12 komentářů

    Revoluce copywritingu v ČR a na Slovensku – s novou službou rychlá poptávka získáte texty do 3 hodin

    Potřebujete texty a už včera bylo pozdě! Co teď? Právě dnes jsme pro vás na Copywriting.cz spustili novou službu – Rychlopoptávka, s níž získáte texty za méně než 3 hodiny!

    „Rychlá poptávka je nejrychlejší metodou, jak sehnat kvalitní texty všeho druhu u nás“.

    Na principu rychlé dodávky textů postavil celou firemní strategii iWriter.com, který nám byl inspirací pro tvorbu nové služby. Vypracování veškerých poptávek je zde podmíněno časovým limitem. Firmy a majitelé webů tedy mohou získat obsah do několika málo hodin. Jen za poslední měsíc zde bylo zadáno více než 102 tisíc rychlých poptávek.

    Jak rychlá poptávka funguje?

    Doposud měli inzerenti možnost kupovat hotové texty, nebo zadat konkrétní poptávku do systému a čekat, až na ni některý z copywriterů zareaguje, nebo ji napřímo přidělit zvolenému textaři. Vyslyšeli jsme prosby textuchtivých nedočkavců a služby Copywriting.cz doplnili o Rychlopoptávku. Nová služba funguje na principu „rychlejší vyhrává“ – v detailech poptávky máte nově možnost zvolit požadavek textů do 3 hodin. V okamžiku publikování se detaily požadovaného textu zobrazí copywriterům v souhrnném přehledu poptávek. Rychlé poptávky jsou topované a vždy se zobrazují nad ostatními, čímž se zvyšuje jejich viditelnost. Pro lepší přehlednost jsou také zvýrazněné červenou ikonou.

    iWriter

    Copywriter, který jako první projeví o zakázku zájem, má od momentu přijetí poptávky přesně 180 minut na odevzdání. Pokud by textař daný termín nedodržel, inzerentovi se poptávka automaticky uvolní pro další zájemce, aniž by neúspěšnému copywriterovi musel cokoli platit.

    Dochvilnost a spolehlivost na prvním místě!

    Abychom eliminovali situace, kdy copywriter zakázku přijme, ale ve stanovené lhůtě nedodá, nastavili jsme přísná pravidla spolupráce. Na zakázku mohou zareagovat pouze osvědčení copywriteři splňující následující kritéria:

    1. spolehlivost minimálně 80 %
    2. hodnocení 4 a výše

    (Více informací o hodnocení copywriterů se dočtete ve článku: Nabídka textařů na Copywriting.cz je rozmanitá – jak vybrat toho nejlepšího?)

    Abychom co nejefektivněji předcházeli komplikacím, nastavili jsme rovněž penalizaci za nespolehlivost. Nejen že textař nemá nárok na finanční odměnu za nedokončenou práci, zhorší se mu i hodnocení spolehlivosti. Tímto rozhodnutím chráníme zájmy inzerentů, ale také celý princip služby Rychlopoptávka.

    Obdržel jsem text a co dál?

    Copywriter vypracoval text a odevzdal jej ve stanovené lhůtě. Nyní je na inzerentovi, aby posoudil, zda práce odpovídá avizovaným požadavkům. Na schválení/vrácení má zadavatel 3 dny, stejně jako u klasických poptávek.

    • 1. varianta – „když jde vše hladce

    Práce je zcela v pořádku, chci ji okamžitě použít:
    copywriting -> potřebuji texty -> moje poptávky -> konkrétní poptávka -> zaplatit
    (nezapomeňte, že copywriterovi můžete poslat milé poděkování za spolupráci v podobě tringeltu)

    • 2. varianta – „ještě by to něco chtělo“

    Text obsahuje chyby, nepřesnosti, nešikovné formulace? Je třeba na něm zapracovat. Inzerent má nárok na korekturu:
    copywriting -> potřebuji texty -> moje poptávky -> konkrétní poptávka -> vrátit text
    -> copywriter má 24 hodin na přepracování textu dle požadavků

     

    Doufáme, že rychlá poptávka pomůže jak inzerentům k rychle získaným textům, tak i copywritům k získání více zakázek. Stejně jako u našich dalších služeb si velmi vážíme vašich námětů a připomínek, které nás posouvají kupředu. Jak se vám líbí iWriter, vyzkoušíte jej?

    Rubrika: Copywriting.cz, SEO Linhart.cz, SEO nástroje.cz |

    Tereza Vojáčková (13 článků)


Komentáře k článku

Vložit nový komentář

Poznámka: Položky označené hvězdičkou je nutné vyplnit.

Jméno: *
E-mail: *
Web:
Komentář: *

Vložené komentáře

  • Jan Kali Kalianko
    11. 6. 2014, 11:18

    Není 24 hodin na přepracování u „rychlopoptávky“ trochu nesmysl? Podle mě to v tu chvíli pozbývá smysl rychlosti..

    • Admin – Jan Linhart
      11. 6. 2014, 11:24

      Inspirovali jsme se právě u největší celosvětové služby (iWriter.com), kde je na přepsání 3 dny. To nám přišlo hodně, tak je na přepsání 24h. Je to z toho důvodu, že když někdo zadá přepsání např. o půlnoci, tak se těžko na tento požadavek reaguje.

  • Luděk Kvapil
    11. 6. 2014, 13:02

    Nevěřím tomu, že by někdo za 3 hodiny napsal kvalitní článek.

    • Admin – Jan Linhart
      11. 6. 2014, 13:22

      Samozřejmě je možné zadat i standardní poptávku. Jen jsme udělali alternativu pro získávání textů podobnou jako http://www.iwriter.com, přes kterou aktuálně inzerenti získávají přes 100 000 textů měsíčně. Zároveň mohou texty psát jen zájemci s referencemi a vysokým ohodnocením.

    • Otakar Pěnkava
      11. 6. 2014, 18:00

      Osobně jsem v tomto pesimistický a nemyslím si, že copywriteři tráví psaním článku za 200 Kč víc než 3 hodiny. Samozřejmě, chcete-li opravdu kvalitní článek se vším všudy, tak nemůžete nastavit nesmyslné zadání a trvat na rychlosti. Ale v 90% objemu zakázek chcete obyčejný článek za slušnou cenu.

  • Pesimista
    12. 6. 2014, 09:26

    Jako obvykle v Česku, rychle a pokud možno zadarmo.

    • Admin – Jan Linhart
      12. 6. 2014, 09:35

      Zadarmo ještě psaní článků není, stále se za ně musí zaplatit ;)
      Tedy pokud nepočítám Guest Blogging – tam lze získat články zadarmo, ale bavíme se o jiné službě.

  • Pesimista 2
    25. 6. 2014, 15:18

    Zapomněli jste dodat, jaká je také kvalita textů u projektu, který jste si vzali za příklad. Řeknu vám to jednoduše. Tristní.

    • Admin – Jan Linhart
      25. 6. 2014, 23:00

      A právě proto roste každý měsíc počet uživatelů Copywriting.cz i počet spokojených klientů. Děkujeme za názor…

      • pesimista 2
        26. 6. 2014, 09:29

        Sice vaše odpověď nedává vůbec smysl, ale nevadí. Takhle nějak by vypadala odpověděl pisatele, kdybych si tu odpověď nechal napsat přes váš systém. iWriter je totiž právě proslulý, že texty si tam nechávají tvořit lidé jen kvůli odkazům (protože SEO). A tahle sorta lidí tak potřebuje jen nějakého lepšího Inda, aby to sepsal rychle a aspoň trochu bez chyb.

        Ale navážu na to. Právě proto rost epočet uživatelů, protože mohou dodávat tristní kvalitu textů, protože tomu houby rozumí a může to zkusit každ nazdárek. A protože podobná je i sorta klientů, tak tohle vlastně žádný boom není a nebude. Není důvod, proč pro takovou platformu chtít psát (nikdo kvalitu textů neocení a ani ocenit nechce už podle nastavení 3 hodinového limitu pro napsání – kdo někdy psal texty pro větší firmy a agentury, tak ví, že tohle je totální nesmysl, 3 hodiny se nepoužívají na napsání textů u krizové komunikace, kde to zavání velkým průlserem ala bouchnul nám včera jaderný reaktor). Od tohose odvíjí nízké ceny a od nízkých cen se odvíjí i složení klientů.

        Žádný profík do něčeho podobného nepůjde (protože to je z principu blbost a tyhle deadliny do 3 hodin jsou pitomost). A to je také důvod, proč tam žádný člověk, který by se vyloženě psaním živil, není.

  • Jaromír
    16. 2. 2016, 11:12

    pesimista: Nesouhlasím s Vámi. Pokud zadavatel poptává článek nebo jiný text na jednu až dvě normostrany o tématu, kterému copywriter rozumí, tři hodiny stačí bohatě. Člověk, který se psaním živí, takovou práci musí být schopný zvládnout i mnohem dřív. Pokud tedy nevystačí s pár stokorunami na měsíc :) Pokud je řeč o delších a náročnějších článcích, máte pravdu, samozřejmě, ale takové texty soudný zadavatel neobjednává takhle narychlo. Děláte z toho zbytečnou vědu, psaní jednoduchých PR článků nebo popiskování krámů v eshopech není jaderná fyzika, ale práce, kterou zvládne i cvičená opice. Nepřeceňujte svou práci :)