Blog – SEO Linhart.cz

  • 9. 7. 2014
    0 komentářů

    Obsahový marketing – přidejte svému webu skutečnou hodnotu

    Zákazníci mají možnost vybírat ze stále širšího spektra konkurenčních produktů, rovněž se častěji obracejí na zahraničí obchody, domácí konkurence roste… a překážek, které trápí české majitele webů a e-shopů, je mnohem více. Zejména u rychloobrátkového zboží již sortiment není největším lákadlem. Proč?

    Nejen sortiment prodává!

    E-shopy nabízí podobné zboží za srovnatelné ceny, kvalita webů je na podobné úrovni, podpůrné služby jako infolinky, možnost vrácení zboží bez udání důvodu, sezónní akce a další jsou rovněž běžnou praxí. Pokud tedy nenabízíte skutečně unikátní produkt, nejste výhradním dovozcem, a nebo gigantickým e-shopem, pak sortiment sám o sobě nemusí k úspěchu dostačovat.

    obsahový marketing

    Zdroj: Michal Pilík, Josef Piska, Martina Sasínková

    Co ale může na poli internetového prodeje a prezentace zákazníka přesvědčit ve váš prospěch jsou právě informace. Ač se může na první pohled zdát banální stavět na „pouhém“ obsahu webu, opak je pravdou. Z výsledků odborných analýz nákupního chování plyne, že:

    - zákazníci před koupí porovnávají možnost napříč celým trhem (často i s přesahem do zahraničí)
    – přibližně 25% Čechů stále nevěří nákupům na e-shopech
    – kupující vyžadují stále podrobnější informace o produktech
    – raději nakoupí zboží za vyšší cenu, pokud mají v obchodníka důvěru, naopak nízká cena na špatně se prezentujícím webu působí nedůvěryhodně
    – lidé očekávají „něco navíc“

    Obsahový artikl, který zaujme

    Na sebe nenavazující články bez hlubší hodnoty nikoho nezaujmou. Je třeba mít přesně definovanou obsahovou strategii, jež je výsledkem podrobného mapování trhu a potřeb kupujících. Zbavte se utkvělé představy, že co víte vy, ví i vaši zákazníci. Naopak – chtějí rady, tipy, návody, novinky… Zkrátka za své peníze očekávají odbornost a pomocnou ruku.

    „Dejte světu poznat vaši odbornost, mluvte s nimi, diskutujte a plňte váš web obsahem, o který je skutečně zájem.“

    • e-booky
    • rady, tipy, návody
    • recenze uživatelů
    • trendy v oboru
    • články o zajímavých tématech
    • videodeníky
    • blogy
    • výpovědi profesionálů
    • aplikace – virtuální prohlídky, zkušební aplikace
    • a další…

    Dáte-li vašemu podnikání punc odbornosti, nejen že zvýšíte své obchodní úspěchy, rovněž budujete svou dobrou pověst, jakožto rádce a spolehlivého prodejce. Přidaná hodnota dnes prodává a má reálný význam. Může jí být zajímavý příběh firmy, image profesionálů, ale také nesmíme opomenout, že i vtip a humor prodávají!

    obsahový marketing

    Spoustu humoru zažijete při volání virtuálnímu operátorovi Gorila Mobil

    Chci dávat něco navíc! Chci být jiný! Chci nabízet přidanou hodnotu!

    Chcete na sobě pracovat? Pokud se nebojíte výzev, jste ochotni pro svůj úspěch pracovat kontinuálně a zda chápete, že úspěch nemusí přijít hned zítra, pak je odpovědí na vaše potřeby obsahový marketing.

    „Obsahový marketing zahrnuje dlouhodobé plánování, tvorbu a propagaci kvalitního obsahu webu.“

    Obsahový marketing není pro každého!

    Obsahový marketing ale neumí zázraky. Pokud chcete výsledky hned a nejlépe za málo práce, pak s ním raději ani neztrácejte čas. Budování obsahu je kontinuální, dlouhodobá práce, která nezbytně vyžaduje mnoho času a trpělivosti. Výsledky se nedostaví hned, za to jsou ale dlouhodobé a trvalé.

    • přidává na důvěryhodnosti
    • buduje pozitivní image
    • zvyšuje povědomí
    • lidé vás sami vyhledávají
    • odlišuje od konkurence
    • odkazují na vás jiné zdroje
    • dlouhodobý efekt
    • uceluje tón komunikace
    • podporuje další marketingové aktivity….

    Potřebujete s obsahovou strategií poradit? Spustili jsme novou službu – pomáháme našim klientům správně nastavit firemní komunikaci tak, aby obsah skutečně plnil svou funkci. Na počátku provedeme všechny potřebné analýzy, společně si ujasníme, jakým směrem se dát a následně začneme tvořit. Nabízíme nejen komplexní tvorbu obsahové strategie. Budeme vám stát po boku i v činnostech průběžného budování obsahu.

    Chci vzbudit větší důvěryhodnost webu a tím zvýšit počet objednávek?
    Chci se odlišovat od konkurence a vrýt se zákazníkům do paměti?
    Chci předávat zákazníkům více hodnot a budovat s nimi trvalý vztah?

    Odpověděli jste alespoň 1x ANO? Pak věřte, že obsahový marketing přinese vaší firmě více, než jen peníze a to loajálního zákazníka!

    obsahovy-marketing

    Rubrika: SEO Linhart.cz, SEO nástroje.cz, SocialniSite.cz |

    Tereza Vojáčková (13 článků)


Komentáře k článku

Vložit nový komentář

Poznámka: Položky označené hvězdičkou je nutné vyplnit.

Jméno: *
E-mail: *
Web:
Komentář: *

Vložené komentáře

Dosud nebyl vložen žádný komentář. Buďte první!