Blog – Copywriting.cz

  • 29. 10. 2014
    6 komentářů

    Copywriting.cz – zjednodušujeme systém, propagujeme naše copywritery, kontrolujeme duplicity, vychytáváme mouchy

    Při spuštění tržiště s texty Copywriting.cz jsme se zaslíbili, že nebudeme další z nudně vyhlížejících, statických a stárnoucích platforem. My jedeme na plné obrátky 7/7, 365. Největší inspirací jsou nám samotní uživatelé – rady, návrhy a hlášení o chybkách v systému bereme jako výzvy. Nezlenivíme vlastní spokojeností, ba naopak Copywriting stále podrobujeme kritickému oku.

    Nevaříme z vody, věříme uživatelům, číslům a hard datům

    Abychom byli skutečně objektivní, provedli jsme dotazník směřovaný na inzerenty i copywritery. Z jeho výsledků se jako nejvíce problematické ukázalo samotné menu. Situace se měla následovně:

    „Nepřehledná navigace, zbytečně složité větvení menu, nesnadná orientace.“

    Potvrdila se hypotéza, kterou jsme predikovali. Nečekali jsme na dobrou konstelaci hvězd a rovnou jsme se pustili do boje s nešťastnou webovou navigací. Výsledkem je nové, přehlednější menu.

    Ti z vás, kteří Copywriting.cz používáte ať už jako inzerenti, nebo zde prodáváte svůj textařský um či reklamní prostor na sociálních sítích a magazínech, jste si mohli povšimnout nejen nového rozložení.

     nové menu Copywriting.cz

    Reklamní prostor, copywriting, nebo guestblogging?

    Po vstupu do menu si musíte nejprve zvolit, v jaké sekci se chcete dále pohybovat. Zajímá Vás nákup/prodej reklamy, poptáváte/prodáváte články, nebo chcete vyzkoušet směnný obchod prostřednictvím guestbloggingu? V horní liště zvolte sekci a následně se v levém menu objeví příslušné úkony. Fandíme přehlednosti!

    Navigační boxy šetří čas copywriterům i inzerentům

    Po přihlášení do systému vás mohly upoutat nové navigační boxy. Boxy si můžete navolit dle vlastního zájmu a vkusu. Nakupujete nejčastěji články, zajímá vás inzerce, stav účtu? Boxy Vás přivedou přímo do požadované sekce. Není nutné se zdlouhavě proklikávat. Nyní se dostanete, kam potřebujete v 1 sekundě. Pro vizuálně citlivější uživatele jsme přidali i barvičky boxů. Pokud si nevyberete z červené, modré, zelené, žluté či fialové, elegantně vyhlížející černý box spokojenost jistí :-).

     

    O našich copywriterech se dočtete v magazínu BYZMAG!

    Snažíme se Copywriting.cz podpořit a rozvíjet všemi směry. Za dobře odvedenou práci odměňujeme nejaktivnější copywritery štědrou dávkou propagace. Odborný magazín BYZMAG pro podnikatele v každém čísle uveřejňuje rozhovory s našimi nejšikovnějšími textaři.

    Mezi články o podnikání, marketingu a financích se naleznete i okénko o nejaktivnějších copywriterech měsíce z Copywriting.cz. V rozhovoru odpovídají na otázky – kdo jsou, kudy vedla jejich cesta ke copywritingu, jaké je jejich tajemství úspěchu a další. Hledáte-li skutečně spolehlivého textaře, může Vám BYZMAG napovědět.

    Chcete, aby se psalo v BYZMAG i o Vašich službách?

    Staňte se neaktivnějším copywriterem! Přijímejte zakázky, buďte spolehlivý, tvořte čtivý text. Rozhovory tvoříme vždy jednou měsíčně s textaři, kteří vykázali nejvyšší aktivitu za poslední měsíc. Čí jméno bude na zdi slávy?

     

    Originalita především – kontrolujeme duplicity

    Nyní nově podrobujeme každý publikovaný článek důkladné kontrole. Veškeré články musí nejprve projít ruční kontrolou originality. Článek je duplicitní, převzatý, obsahuje gramatické chyby? Pak na Copywriting.cz nemá své místo. Tímto krokem chceme chránit kupující a budovat Copywritingu dobré jméno s puncem spolehlivosti.

    Copywriteři mají povinnost zaručit, že články jsou skutečně jejich „vlastní výroby“, nejsou již publikovány na jiných serverech, rovněž musí mít požadovanou úroveň.

     

    Co myslíte, je Copywriting.cz na dobré cestě?

    Rubrika: Copywriting.cz, SEO Linhart.cz, SocialniSite.cz |

    Tereza Vojáčková (13 článků)


Komentáře k článku

Vložit nový komentář

Poznámka: Položky označené hvězdičkou je nutné vyplnit.

Jméno: *
E-mail: *
Web:
Komentář: *

Vložené komentáře

  • Bat
    30. 10. 2014, 17:25

    zacal bych u sebe: „Pak se na Copywriting.cz nemá své místo.“ Bat

  • Jan Linhart
    30. 10. 2014, 18:24

    Bat: Děkuji za připomínku. Již upraveno.

  • Kamil
    1. 11. 2014, 14:21

    Palec hore! Hlavně se nesnažte být tak důrazní, jako na placla.cz. Vše se dá s blogerem vyřešit v případě, že se v textu najde chybička. To jeden nejmenovaný a dost nesympatický pán, který se snaží placlu všemožně vychvalovat, bohužel neuměl. Díky za vaše služby.

  • Jan Linhart
    2. 11. 2014, 20:35

    Kamil: díky za podporu a ať se vám v systému daří!

  • Mirek
    2. 11. 2014, 21:04

    Vypadá to dobře, nejspíše brzo nakoupím. Jen je škoda, že hotových textu na prodej je tak málo.

  • Alvarado
    1. 5. 2015, 00:24

    Děkuji za článek, v blízké době budeme copywritery potřebovat jako sůl na plnění popisků pro obchody a zde zmiňovanou službu určitě využijeme. Těsíme se na spolupráci:)